loading...
سایت بزرگ ابر اندروید
محمد بازدید : 213 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (2)

بازی سرگرم کننده Wrestling Revolution سبک بازی کشتی کج است این بازی بسیار فان و از گرافیک شادی بهره می برد .  از ۱۰ نفر کارکتر را در یک صفحه پشتیبانی می کند.

13419374811 بازی جذاب کشتی کج  Wrestling Revolution (PPV) v1.0.0

در این بازی کشتی کج کاملا آزادی عمل دارید و با استفاده وسایل موجود که در رشته کشتی کج مرسوم است به صورت کاملا تعاملی وسایل را استفاده کرده و کارکترهای دیگر را به ضرب آنها ناک اوت کنید ! توجه داشته باشید جهت اجرای این بازی نرم افزار Adobe AIR  را بر روی گوشی یا تبلت اندروید خود نصب نمایید.

محمد بازدید : 216 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

حتماً شما هم بازی جذاب Need for Speed™ Hot Pursuit با کامپیوتر خود بازی کرده اید. اکنون این بازی برای سیستم عامل اندروید نیز ارائه شده است. بازی از گرافیک بی نظیری برخوردار است.

unnamed37 بازی گرافیکی + دیتا  Need for Speed™ Hot Pursuit v1.0.29 for Galaxy Note

در این بازی شما باید با ماشین های پر سرعت خود با دیگر ماشین ها مسابقه دهید و برنده شوید. البته کار ساده ای نیست چون پلیس ها در کمین نشسته اند و منتظر شما هستند. از سلاح هایی که در اختیار شما قرار داده میشود به خوبی استفاده کنید و رقبا و پلیس ها را از سر راه خود بردارید. این نسخه برای گوشی Galaxy Note است.

محمد بازدید : 210 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

در بازی جذاب و متفاوت  Roombreak : Escape Now  در اتاقی زندانی شدید و باید با وسایلی که در آن اتاق پیدا می کنید راه خروجی برای خود باز کنید.

13420750681 بازی فوقالعاده فکری Roombreak : Escape Now!! v1.0.3 + دیتا

هر انسانی با هر ضریب هوشی، وقتی در اتاقی زندانی شود، سریعاً به دنبال راه فرار می گردد و از هر ابزاری استفاده خواهد کرد. سعی کنید از هوش خود برای پیشبرد بازی بهره ببرید ، باید از هر وسیله ای که پیدا می کنید درست استفاده کنید. برای مثال حتی یک میخ کج شده و پوسیده نیز شاید در یک موقعیت کمک فراوانی برای شما باشد.

محمد بازدید : 159 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

بازی Reckless یک بازی جذاب مسابقه ای است که در این بازی گیمر باید تمام حواس خود را جمع کنید چون که یک اشتباه باعث تصادف می شود .

13420757931 بازی جذاب و مهیج  مسابقه ای Reckless 2 v1.0

در این بازی علاوه بر ماشین می توانید با موتور مسابقه دهید . این بازی دارای گیم پلی بسیار جذابی است که می تواند شما را ساعت های سرگرم نماید.

محمد بازدید : 207 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

13421011801 بازی جدید و زیبای  Amazing Alex HD v1.0.0

 

بازی Amazing Alex HD یک بازی سبک پازل با فیزیک جدید از سازنده بازی پرندگان خشمگین است .این بازی که  الکس شگفت انگیز نام گرفته است در واقع یک بازسازی از بازی Casey’s Contraptions میباشد که قبلا برای iOS منتشر شده بود و اکنون با بازسازی گسترده برای انتشار روی پلتفرمهای اندروید و iOS آماده میشود. طبق اطلاعات منتشر شده بازی  امکان طراحی مراحل و اشتراک گذاری آن را دارد. می توانید این بازی زیبا را دانلود کنید.

محمد بازدید : 231 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

بازی  FatJump یکی از بازیهای جذاب و پر طرفدار اندروید است.

unnamed42 بازی زیبای FatJump v1.0.3

در این بازی شما باید جانور سبز رنگ را با پرش های بلند به بالاترین نطقه برسانید تا بتوانید امتیاز بالایی کسب کنید. هر چه به ارتفاع بیشتری بروید امتیاز شما بیشتر میشود. در سر راه شما موانعی قرار دارد که باید مواظب آنها باشید چون باعث سقوط شما میشوند.

محمد بازدید : 187 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

بازی Birds On A Wire از جدیدترین های اندروید است. در این بازی تعدادی پرنده با رنگ های مختلف بر روی سیم برق هستند. شما باید با توپ هایی که در اختیار دارید پرنده هایی را که هم رنگ توپ ها هستند

unnamed45 پرندگان روی سیم Birds On A Wire v1.0.0

مورد هدف قرار دهید و بزنید. مواظب باشید پرنده هایی را که همرنگ تو نیستند نزنید چون از شما امتیاز کسر خواهد شد. بازی بسیار زیبا و جذاب و سرگرم کننده است و از گرافیک فانتزی و گیم پلی بسای رخوبی بهره میبرد.

محمد بازدید : 188 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

بازی Zach and Haley SCUBA Adventure v1.0 یک بازی ماجراجویی جذاب است که در مورد کاووش  موجود دریایی می پردازد.

13422335591 بازی بسیار زیبا ماجراجویی Zach and Haley SCUBA Adventure v1.0

لباس غواصی خود را آماده کرده  و ماجراهای جذاب و متنوعی در مناطق جزایر مرجانی، اقیانوس های باز،  رودخانه آمازون، آب های قطب جنوب داشته باشید .  در این بازی در مورد موجودات مختلف دریایی می توانید اطلاعات جالبی کسب کنید .

محمد بازدید : 162 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

رندگان ممکن است خشمگین باشند ولی در این بازی باید پرندگان را به زیر بکشید .

13422344761 بازی جذاب شکار پرنده ها Shoot The Birds v1.02

فصل شکار آزاد است و می توانید پرندگان را شکار کنید . بازی بسیار زیبا Shoot The Birds  موضوع بسیار جذابی بهره می برد و از دسته بازیهایی است که ساعت ها شما را به خود سرگرم می کند ، در بازی پرندگان خشمگین همراه پرنده ها بوده اید این بار باید پرنده ها را مورد هدف قرار بدید این بازی از گیم پلی و گرافیک جذابی برخوردار است امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید.

محمد بازدید : 772 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

بعد از اختراع یک وسیله شگفت انگیز امکان سفر به سرزمین های موازی به وجود آمد . پروفسور Dumbdore به طور کاملا ناگهانی ناپدید شد.  در بازی CrossWorlds: the Flying City به دختر پروفسور مونیکا کمک کنید که به جست و جو خود در ۴ دنیای مختلف بپردازد ، در این بازی چالش های مختلفی پیش روی شماست ، حل پازل های مختلف و متنوع از جمله ویژگی های دیگر این بازی زیبا است ، گرافیک بازی بسیار زیبا و خیر کننده است .

13422354661 بازی بسیار زیبا با گرافیک بالا CrossWorlds: the Flying City v1.0 + دیتا

ویژگی های بازی

● ۴ دنیای منحصر به فرد برای کاووش
● ۵۶ مکان شگفت انگیز
● ۸ مینی پازل بسیار چالش برانگیز
● ماجراهای به یاد ماندنی در هر یک از دنیا ها

محمد بازدید : 157 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

بازی Miasto SeKretów یک بازی بسیار فکری و زیبا با گرافیک بسیار بالا است. در این بازی شما باید به سگ داستان ما کمک کنید تا معماهای سر راه خود را یکی یکی کشف کند تا بتواند به زندگی روز مره خود ادامه دهد.

unnamed46 بازی فکری Miasto SeKretów v1.0

این بازی دارای گرافیک خیره کننده ۳D و صدا گذاری عالی میباشد که باعث میشود هیجان بازی دو چندان شود. باید رازهای زیادی را کشف کنید. پس حسابی از مغز خود کار بکشید………

محمد بازدید : 156 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

تقریباً تمام دارندگان دیوایس های اندروید با بازی  Can Knockdown 2 آشنایی دارند. اکنون نسخه جدید این بازی ارائه شده است. در این بازی شما تعداد توپ در اختیار دارید. باید با این توپ ها هدف هایی که برای شما مشخص میشود را مورد شلیک قرار دهید. هرچه با تعداد توپ کمتری هدف ها را بزنید شانس شما برای گذشتن از مرحله بعد بیشتر میشود.

unnamed47 توپ و .....   Can Knockdown 2 v1.06

این بازی از سه نوع حالت مختلف تشکیل شده است. بازی از گرافیک بسیار بالا و صدا گذاری خاصی برخوردار است.

محمد بازدید : 379 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

حتما با سری بازی معروف METAL SLUG  آشنا شده اید که بر روی کنسول مختلف مانند پلی استیشن عرضه شد و توانست طرفدارهای زیادی پیدا کند ،

13422506231 بازی زیبا و جذاب METAL SLUG 3 v1.1  + دیتا

METAL SLUG 3  برای اندروید عرضه شده است که بتوانید این بازی زیبا را بر روی گوشی هوشمند و یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید این بازی از گرافیک دو بعدی بسیار جذابی بهره می برد که میدان های جنگ بامزه و خنده ای را ارائه می دهد ! . پیشنهاد می کنم این بازی زیبا را از دست ندهید .

محمد بازدید : 124 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

بازی Around the Rock Disc Golf یک بازی در سبک ورزشی است. این بازی یک گلف متفاوت را به شما نشان میدهد. یک گلف بازی در میان سنگهای معلق. در این بازی شما باید در بین یک سری تخته سنگ که در فضا معلق هستند

unnamed52 یک گلف متفاوت  Around the Rock Disc Golf v1.2

گلف بازی کنی باید توپ را از روی یک تخته سنگ به روی یک تخته سنگ دیگر بیندازید. بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده است. این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و بالاترین نمره را (۵٫۰ از ۵٫۰ ) به خود اختصاص داده است.

محمد بازدید : 137 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

تا به حال حتماً برای شما هم  اتفاق افتاده است که در حال قدم زدن در خیابان هستید و ناگهان یک پرنده از آسما بر روی شما…………..

unnamed53 خرابکاری .........  Ruffled: Feathers Rising v1.01

بازی Ruffled: Feathers Rising دقیقاً در همین مورد ساخته شده است. کلاغ داستان ما از اینکه جنگلها را نابود کرده اند و خانه و کاشانه او را خراب کرده اند بسیار ناراحت است. حلا به شهر آمده تا با خرابکاری بر روی مردم شهر و ساختمانها انتقام خود را بگیرد. باید او را راهنمایی کنید که دقیقاً در چه موقع و در کجا کار خود را انجام دهد. یک بازی بسیار خنده دار و زیبا برای طرفداران بازی های فانتزی و طنز.

محمد بازدید : 115 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا NBA JAM عنوانیست که به هیچ وجه به قوانین حرفه‌ای اهمیت نمیدهد و در دنیای دیگری سیر می‌کند. دنیایی بسیار متفاوت و حرکاتی که تا کنون در مسابقات بسکتبال واقعی ندیده‌اید.گیم پلی بازی مهمترین نقطه‌ای است که تفاوت در بازی را ایجاد می‌کند. هر چه از بسکتبال می‌دانید کنار بگذارید و تنها Slam Dunk را در ذهنتان نگه دارید چون در NBA Jam فقط با Slam Dunk‌هایی عجیب و زیبا طرفید. حرکاتی که بزرگ نمایی در جزء جزئشان مشهود است و در بعضی موارد امکان انجامشان در دنیای واقعی غیر ممکن است. کدام بسکتبالیست است که بتواند تا حدود سقف استادیوم بپرد و در حین پرش چند حرکت آکروباتیک در هوا انجام دهد و بعد از همه‌ی اینها توپ را وارد سبد کند؟! مطمئن باشید حتی مایکل جردن هم نمی تواند! کل پایه و اساس این بازی هم همین آکروبات‌های مهیج است. پس مطمئن باشید که NBA Jam اولین بازی بسکتبالیست که در آن پرتاب‌های سه امتیازی را فراموش کرده و به دو امتیاز راضی می‌شوید.

 13307234701 بازی فوقالعاده زیبا با گرافیکی جذاب و دیدنی  NBA Jam v01.00.17 + دیتا

البته فکر نکنید که فقط شمایید که این توانایی‌های عجیب را دارد چراکه علاوه بر امتیاز گرفتن باید در مقابل حرکات هجومی رقیب هم مقاومت کنید و جلوی پرش‌های بلند آنان را هم بگیرید. نوع مسابقات بازی شبیه به بسکتبال‌های خیابانی است. به این صورت که تیم‌ها با دو بازیکن وارد زمین می‌شوند و در مجموع چهار بازیکن در زمین حضور دارند. این محدودیت به دلیل دادن فضای بیشتر برای آزادی عمل قرار داده شده، اما با این وجود این موضوع باعث خسته کننده شدن بازی می‌شود و ترجیح می‌دهید که مدت محدودی را برای هر کوارتر در نظر بگیرید و به سرعت بازی را به اتمام برسانید. این کار را حتماً انجان دهید وگرنه بازی برایتان خسته کننده می‌شود.

13307225141 بازی فوقالعاده زیبا با گرافیکی جذاب و دیدنی  NBA Jam v01.00.17 + دیتا

همچنین باید اشاره کرد که در این بازی به جز قانون ۲۵ ثانیه که مشخص می‌کند هر تیم چقدر می‌تواند توپ را در اختیار داشته باشد و همینطور قانون Goal Tending، هیچ قانون دیگری در بازی موجود نیست و هر عملی، حتی هل دادن هم خطا نیست.بازی دارای حالت‌های مختلفی از جمله Classic Campaign ،Remix Tour ،Remix Modes و Boss Battles است که مسابقات مخلتفی را تحت پوشش دارند و از این لحاظ بسیار سرگرم کننده اند. اکثر این مسابقات به صورت گروهی قابل بازی اند و بازی تا حداکثر ۴ نفر را پشتیبانی می‌کند. بخش آنلاین بازی هم تشکیل شده از همین مد‌های مختلف بازی است که سرگرم کننده می‌باشد.

طراحی مدلهای بدن و انیمشن حرکات هم زیبا و قابل توجه است. مدل‌ها به نحو زیبا با صورت‌های عاریه گرفته شده هماهنگند که احساس نمی‌کنید این صورت‌ها متغلق به این بدن‌ها نیستند. لبه‌های تیز هم در این بخش دیده نمی‌شود و مدلهایی صاف و یک دست به مخاطب عرضه می‌شوند.استادیوم‌ها و طراحی‌شان یکی از مهمترین بخش‌های یک بازی ورزشی‌اند که خوشبختانه در NBA Jam به آنها کم توجهی نشده و با دقت خاصی طراحی شده‌اند. زمین هر تیم نیز کاملاً شبیه سازی شده اما مشکل موجود در این بخش استفاده از تکسچر‌های ضعیف برای تماشاگران و متاسفانه نیمکت تیم است که هر از چند گاهی با حرکاتی مصنوعی می‌خواهند موجودیت خود را به اثبات برسانند. این تکسچر‌ها به حدی بی‌کیفیت هستند که احساس می‌کنید سازندگان بین نسخه‌ی اندروید و آیفون  با کنسول‌های HD هیچ تفاوتی قائل نشده و از همان تکسچر‌ها استفاده کرده‌اند.

موسیقی‌های مورد استفاده در بازی زیباست، اما استفاده از چند آهنگ کوتاه و تکراری آنچنان دلچسب نیست. البته از آنجا که موسیقی بخش محوری در یک بازی ورزشی نیست می‌توان کمبود‌های این بخش را تا حدی بخشید. اما به هر حال کمبود، کمبود است.افکت‌های صوتی بازی کمی ناقصند و در برخی موارد مثل حرکات بسکتبالیست‌ها بر روی سطح زمین که باید با صدایی جیغ مانند حاصل از برخورد کفششان با این سطوح مواجه شویم، چیزی نمی‌شنویم. صدای حاصل از برخورد توپ با سبد در پرتاب‌های سهمگین بازیکنان مناسب است. اما یک موضوع بسیار آزار دهنده در مورد این بخش عدم وجود جو مناسب در ورزشگاه است؛ قطعاً هنگامی که حرکت زیبایی انجام می‌دهید انتظار دارید تا واکنش تماشاگران را بدانید، اما با واکنشی مواجه نمی‌شوید و تماشاگران تقریباً برای پر کردن صندلی‌های بازی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و فایده‌ی دیگری ندارند.

صدای گزارشگر در بازی مناسب است و در اکثر موارد از الفاظی طنز آلود استفاده می‌کند و گاهی هم که به سیم آخر بزند صدای اردک در می‌آورد! اما متاسفانه تعداد کلمات استفاده شده توسط او معدودند و مدام کلماتی تکراری می‌شنوید. با این حال به دلیل اداهای خنده دارش دوست داشتنی است.کلام آخر اینکه NBA Jam عنوانی است که حتی می‌تواند کسانی که به ورزش بسکتبال علاقه ندارند را هم جذب کند و عامه‌ی مردم را نشانه رفته است. عنوانی که قطعاً می‌تواند لحظات مفرحی را به ارمغان بیاورد و با ایجاد هیجانی دوست داشتنی سرگرمتان کند.

امیدوارم از این بازی بسیار  زیبا لذت ببرید به همراه دیتا کامل این بازی برای اولین بار بین سایتهای فارسی زبان مخصوص اندروید  برای شما آماده کردیم .

محمد بازدید : 93 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

جایی بین رویاهای شما و واقعیت‌ها نهفته است که در آن موجودات ساخته ذهن شما در حال ساخت رندگی شخصی و فانتزی شما میباشند! کشاورزان خود را بسوی کشف طلا هدایت کنید ، گیاهان عجیب و غریب کشت کنید و روستای خود را رونق و گسترش دهید! در دنیای ساخته ذهن خود زندگی کنید و از زندگی لذت ببرید!

13287246881 در دنیای ساخته خود سیر کنید! ، Fantasy Town 1.1.9 ( نسخه جدید )

عکس های بازی و دانلود در ادامه مطلب

محمد بازدید : 265 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (1)

اولین بازی آنلاین ۳D MMORPG در اندروید : به هزاران بازیکن Order and Chaos Online بپیوندید! ۴ گونه مختلف در بازی وجود دارند ،‌Elves و Humans باری Order میجنگند و Orcs و Undead برای Chaos مبارزه میکنند، شما در این بازی قهرمان مورد علاقه خود را خواهید ساخت و در یکی از گروه‌های ذکر شده به جنگ خواهید پرداخت!

 

13286898081 بازی آنلاین و اکشن Order & Chaos Online HD v1.0.8

برای دانلود و دیدن عکس هایی از بازی به ادامه مطلب بروید

محمد بازدید : 192 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

به نقل سایت معتبر IGN در مورد بازیهای ویدئویی فعالیت می کند : ” این بازی یکی از بهترین بازی هاست که بر روی موبایل دیده شده است ”

48hdh ورژن جدید  بازی بسیار زیبا سایه ی اسلـــحه SHADOWGUN v1.1.0 + فایل دیتا

گرافیک بازی بسیار خیر کننده است ، محیط بسیار عالی رندر می شوند ، نورپردازی در مرحله بسیار بالایی قرار دارد . زیبایی های بازی فقط در بخش گرافیک خلاصه نمی شوند ، بازی در صداگزاری شخصیت ها نیز حرف اول رو می زند طوری که توانسته لقب یکی از بهترین و پیشرفتــه ترین بازی ها را بر روی گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

48 ورژن جدید  بازی بسیار زیبا سایه ی اسلـــحه SHADOWGUN v1.1.0 + فایل دیتا

توصیه می کنیم که این بازی زیبا را از دست ندهید حتی اگر به بازی کردن بر روی موبایل علاقه ندارید فقط برای نمایش گرافیک بازی بر روی موبایل خود نیز می تواند برای شما بسیار جالب توجه باشد.

محمد بازدید : 228 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

بهترین و واقع گرایانه ترین بازی سری بازی های اکشن که اینبار با نبردهای خونین تر و وضعیت های مختلف بازی که یک یا چند بازیکن می توانند آن را بازی کنند. شما می توانید در روش بازی تک نفره آن به قهرمان بازی تبدیل شوید. مبارزه در ۱۳ مرحله از لس آنجلس تا پاکستان باعث می شود که هیچ وقت از محیط بازی خسته نشوید.

169 بازی  اکشن با گرافیک فوقالعاده Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0 + فایل دیتا برای همه موبایل ها
169ese بازی  اکشن با گرافیک فوقالعاده Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0 + فایل دیتا برای همه موبایل ها
169bib بازی  اکشن با گرافیک فوقالعاده Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0 + فایل دیتا برای همه موبایل ها
169nen بازی  اکشن با گرافیک فوقالعاده Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0 + فایل دیتا برای همه موبایل ها

لحظه های منحصر به فرد اکشن و سناریوهای زیبای بازی بسیار تاثیر گذار هستند. می توانید ۴ نوع گیم پلی را در این بازی تجربه کنید که شامل اسکورت کردن ، تخریب ، هلیکوپتر و شکار می باشد. تجربه جنگ در بین بازی های موبایل در شما تغییر خواهد کرد.بهترین و عمیق ترین گیم پلی اکشن برای گوشی های هوشمند را در این بازی حس خواهید کرد. نسل جدید افکت های گرافیکی که در رندر محیطهای بازی به کار گرفته شده به همراه افکت های صوتی و اصوات اکشن بازی واقعا زیبا ساخته شده اند. بهترین بازی چند نفره روی گوشی های هوشمند که می توانید با ۱۲ نفر در مبارزات شرکت کنید و این می توانید در ۷ روش مختلف و ۱۲ مکان مختلف اتفاق بیفتد. با استفاده از شخصی سازی اسلحه هایتان بسیار بیشتر از بازی لذت خواهید برد. این بازی برای اولین بار در بین تمام سایت های فارسی زبان به همراه تمام فایل های دیتا در سایت پارس آندروید قرار گرفته شده است .

محمد بازدید : 204 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

بازی ماجراجویی شکارچی سیاه چال ، Dungeon Hunter 2 HD  با گرافیک فوق العاده ( HD ) که ب از سوی Gameloft برای گوشی های آندرویدی منتشر شده است .

122 ورژن جدید بازی جذاب و با گرافیک بالا  Dungeon Hunter HD v3.5.9 + دیتا بازی
123 ورژن جدید بازی جذاب و با گرافیک بالا  Dungeon Hunter HD v3.5.9 + دیتا بازی

در این بازی شما باید ماموریت های مختلفی مانند حفاظت ، کشتن ، اکتشاف و … را انجام دهید . یکی دیگر از ویژگی های این بازی ساخت شخصیت بازی به دست خودتان است ! علاوه بر این هرچه مراحل را ادامه دهید تجربه و سبک جگندگی شما بهبود خواهد بخشید . آخرین ورژن  بازی که چندی پیش عرضه شده به همراه دیتا آن برای شما آماده شده است امید است که از بازی لذت کافی را ببرید.

محمد بازدید : 208 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

Asphalt 6 نسخه ی جدید از سری بازی های asphalt است.این بازی دارای مراحل بسیار جذاب،ماشین هایی از کمپانی های مشهور جهان،صدا گذاری و موسیقی متن زیبا و همچنین گرافیک خیره کننده ای که کمتر در بازی های موبایل مشاهده می شود برخوردار است.شما می توایند در این بازی احساس یک رانندگی پرهیجان و باور نرکردنی را حس کنید.

بازی دارای ویژگی های زیر می باشد :

۴۲ مدل خودرو از معتبرترین سازنده ها(مکلارن – فرارى – لامبورگینى – آستون مارتین و …) – قابلیت بازى به صورت آنلاین و چند نفره – ۱۲ مسیر مسابقه مختلف از جمله لس آنجلس، توکیو و … – با بیش از ۵۵ مسابقه مختلف – تعداد زیادى از تیونینگ های شگفت آور برای هر مدل (طراحی روی خودرو، رینگ، نیترو، توربو و …).

 

113 آخرین ورژن بازی پر هیجان Asphalt 6: Adrenaline HD v1.0.8 + فایل دیتا
113fnf آخرین ورژن بازی پر هیجان Asphalt 6: Adrenaline HD v1.0.8 + فایل دیتا

این ورژن آخرین ورژن از سری بازی آسفالت است که در روزهای گذشته در آندروید مارکت قرار گرفته است می توانید این بازی را همراه با دیتا آن از سایت پارس آندروید دانلود نمایید .

محمد بازدید : 320 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

سری داستان های زیبا، بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز ماجراجویانه تن تن و میلو این بار در قالب بازی زیبا برای آندروید بر اساس فیلم سینمایی انیمیشن این عنوان عرضه شده است .

105 آخرین ورژن بازی زیبای تن تن و میلو The Adventures of Tintin v1.0.9 به همراه فایل دیتا
106 آخرین ورژن بازی زیبای تن تن و میلو The Adventures of Tintin v1.0.9 به همراه فایل دیتا
107 آخرین ورژن بازی زیبای تن تن و میلو The Adventures of Tintin v1.0.9 به همراه فایل دیتا

کاوش در جهانی شگفت  انگیز، مهیج و مملو از ماجراجویی از ویژگی های بازی The Adventures of TinTin است !

گنج ها، ماجراجویی ها و جهانگردی های این بازی در انتظار شما است البته در صورتی که بتوانید راز اسب شاخ دار را کشف کنید. آخرین ورژن این بازی به همراه دیتای آن را می توانید از سایت پازس آندروید دریافت نمایید .

محمد بازدید : 143 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

به نقل از سایت بسیار معتبر IGN  که در مورد بازیهای ویدئویی فعالیت می کند : ” این بازی یکی از بهترین بازی هاست که بر روی موبایل دیده شده است ”

48 بازی بسیار زیبا سایه ی اسلـــحه Shadowgun + فایل دیتا
48hdh بازی بسیار زیبا سایه ی اسلـــحه Shadowgun + فایل دیتا

گرافیک بازی بسیار خیر کننده است ، محیط بسیار عالی رندر می شوند ، نورپردازی در مرحله بسیار بالایی قرار دارد . زیبایی های بازی فقط در بخش گرافیک خلاصه نمی شوند ، بازی در صداگزاری شخصیت ها نیز حرف اول رو می زند طوری که توانسته لقب یکی از بهترین و پیشرفتــه ترین بازی ها را بر روی گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

توصیه می کنیم که این بازی زیبا را از دست ندهید حتی اگر به بازی کردن بر روی موبایل علاقه ندارید فقط برای نمایش گرافیک بازی بر روی موبایل خود نیز می تواند برای شما بسیار جالب توجه باشد.

محمد بازدید : 118 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

9mm HD  بازی بسیار زیباییست که توسط شرکت گیم لافت عرضه شده است . این بازی دارای گرافیک زیبا و چشم نواز است . در این بازی در نقش John “Loose” Kannon ایفای نقش می کنید . خیلی گانگسترها قصد کشتن او را دارند . جان در نقش پلیسی است که برای پاک سازی خیابان ها از دست اشرار حتی از زیر پا گذاشتن قانون نیز هراسی ندارد. سبک بازی سوم شخص تیر اندازی است و شباهتی به بازی محبوب GTA نیز دارد . به جز بخش داستانی بازی این بازی دارای مد مولتی پلیر به صورت آنلاین است . می توانید با دوستان خود تا سقف ۱۲ نفر در یک مپ به صورت شبکه بازی کنید .

24 بازی اکشن با گرافیک عالی 9mm HD v1.0.1 + فایل دیتا بازی
25 بازی اکشن با گرافیک عالی 9mm HD v1.0.1 + فایل دیتا بازی
26 بازی اکشن با گرافیک عالی 9mm HD v1.0.1 + فایل دیتا بازی

برای نصب بازی نیاز دارید که دیتا مخصوص موبایل تان را از ادامه مطلب دریافت نمایید . امیدوارم از بازی لذت کافی را خواهید برد.

محمد بازدید : 145 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

 دانلود همه قسمت های برنامه گپ محصول سال ۱۳۹۱

قسمت اول گپ با Ashkan Khatibi
قسمت دوم گپ با Mehdi Fakhimzadeh
قسمت سوم گپ با Siamak Ansari
قسمت چهارم گپ با Merila Zarei
قسمت پنجم گپ با Davood Rashidi
قسمت ششم گپ با Amin Tarokh
قسمت هفتم گپ با Pante’A Bahram
قسمت هشتم گپ با Amir Hosein Rostami
قسمت نهم گپ با Nasrin Moghanloo
قسمت دهم گپ با Reza Attaran
قسمت یازدهم گپ با Mehraneh Mahin Torabi

محمد بازدید : 157 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

Meeting Evil دانلود فیلم Meeting Evil

خلاصه داستان: جان مرد خانواده که عادت به زندگی آرام کرده است مجبور می شود به دنبال ریکی دست به کارهای خطرناک بزند تا با تغییر خود از یک آدم ترسو و گوشه گیر به یک قهرمان که هر کاری برای دفاع از خانواده اش می کند خود را از مهلکه نجات دهد…

محمد بازدید : 700 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

ye doroghe kocholo دانلود فیلم یه دروغ کوچولو

خلاصه داستان : فیلم «یه دروغ کوچولو» داستان دو تازه عروس را روایت می‌کند که از سر چشم و همچشمی به یک دیگر دروغ می‌گویند و دردسرهایی را برای ساکنین مجتمع ایجاد می‌کنند و …

نام فیلم : یه دروغ کوچولو – Ye Doroghe Kocholo
ژانر : کمدی / اجتماعی
کارگردان : نصرت الله قاضی مقدم
بازیگران : بهزاد رحیم‌خانی، مجید عبدی، مبین رستگار، هانیه خلیلی، شراره رنجبر، زهرا مولایی، آرش بای، مانی شهابی و …
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱
محصول : ایران
زبان : فارسی
زمان : ۸۰ دقیقه
کیفیت : LQ _ متوسط
فرمت : Avi
حجم : ۲۹۰ MB
لینک دانلود : مستقیم – Direct

محمد بازدید : 667 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (1)

sakhteiran3 دانلود قسمت های 17 و 18 سریال ساخت ایران

خلاصه داستان : «ساخت ایران» پس از «قلب یخی» و «قهوه تلخ»، سومین سریال نمایش خانگی است که محمدحسین لطیفی، آن را کارگردانی می‌کند و تهیه‌کنندگی آن نیز مشترکا بر عهده سیدامیر پروین‌حسینی و منصور سهراب‌پور است. محسن دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال است . وی کیف مرد مجروح را می رباید و تصمیم می گیرد با مدارک درون کیف زندگی تازه ای برای خود رقم بزند …

محمد بازدید : 1495 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود فیلم The Amazing Spider-Man با لینک مستقیم

خلاصه داستان: قسمت چهارم فیلم « مرد عنکبوتی » مربوط به پیشینه این شخصیت می باشد و در آن پیتر پارکر که در بچگی توسط پدر و مادرش رها شده ، مدارکی را می یابد که برای او روشن می کند چرا پدر و مادرش او را در بچگی رها کرده اند. وی در در ادامه با دکتری آشنا می شود که در سالهای دور شریک پدرش بوده اما …

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زبان: انگلیسی

محمد بازدید : 113 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود مستقیم انیمیشن جدید عصر یخبندان 4

خلاصه داستان:بعد از موفقیت ۳ انیمیشن عصر یخبندان حالا عصر یخبندان ۴ تا یک ماه دیگر بر روی پرده سینما خواهد رفت و اینبار ماجرای سفر سه دوست قدیمی بر روی یک تیکه یخ در اقیانوس ها رو نشان می دهد مه اتفاقات جالبی برای انها اتفاق می افتد….

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زبان: انگلیسی

فرمت: Mkv

حجم:۳۰۰MB

کیفیت: پرده سینما CAM

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 412
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,143
  • بازدید ماه : 1,143
  • بازدید سال : 29,502
  • بازدید کلی : 262,488